26.04.2016

|| 001 - 006 || Ecchi Paradise [+16] + Notka powitalna


Także tego, witajcie.
Nie umiem się witać, wybaczcie. :c
Kiedyś założyłam już szabloniarnię, ale usunęłam ją ze względu na brak czasu ze strony szkoły. A jako że zbliżają się wakacje, postanowiłam wznowić działalność i nie usuwać już owego przybytku zwanym Pikselowymi Szablonami.
Czujcie się tutaj jak u siebie. Oczywiście zamówienia będę przyjmowała, jednak jeszcze nie teraz.
Kiedyś otworzę nabór, lecz - również - jeszcze nie teraz. Wszystko w swoim czasie.
No to tyle zbędnego smęcenia, czas na szablony, czyli coś, co tygryski lubią najbardziej. :3
No zabijcie mnie, ale przez długi czas kredyty będą niemalże puste. Dlaczego? Bo nie ogarniam autorów tych wszystkich tekstur, muszę zrobić porządki, a to trochę zejdzie. Zbaczam z tematu.
NOALEWRESZCIE Przedstawiam wam oto szabloniki, które na pewno przyciągną męskie oko. Dlaczego postanowiłam zrobić pierwsze takie, a nie inne szablony? Bo, przyznam szczerze, chyba jeszcze nie spotkałam się z szablonem, gdzie jakaś dziewczynka bardzo eksponowałaby swoje atuty. Wtem przychodzę na ratunek i zapełniam tę dziurę moimi twórczościami. ~


Wolne Szablony


| Hinata |
Bardzo prosty szablonik. Żadnych udziwnień. Trochę minie nim zacznę dodawać jakieś cuda wianki, bo muszę sobie co nieco z kodów poprzypominać. ;_; 


| Sora no Otoshimono |
Zepsułam z lekka nagłówek. ;-;


| Red Demon | 
Podgląd || Pobierz
Render
Podoba mi się ten szablon i to bardzo. <3 Pomęczyłam się nad nim bardziej i nie żałuję efektu.


| KanColle |
Podgląd || Pobierz
Render
Podobają mi się tutaj kolorki.


| Beach Girls |
Podgląd || Pobierz
Render 1 || Render 2
Niemalże identyczny z CSS-em jak ten, który obecnie widnieje na tym blogu.


| Miku Hatsune |
Podgląd || Pobierz
Render
Trochę "żywszy" szablon z "żywszymi" kolorami. ;)


No to na tyle, jeśli chodzi o start. Mam nadzieję, że któryś z szabloników wpadł w oko. Wiem, że śmierdzi pięknymi panienkami aż za bardzo, jednak macie moje słowo, że z pięknymi panami też postaram się zrobić szablony. ;) Nie wiem dokładnie kiedy, ale... zrobię. A ja nie rzucam słów na wiatr!

Do zobaczenia w kolejnej notce~!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz