1.05.2016

|| 007 - 011 || Fairy Tales

 loki fairy tail lucy natsu dragneel ft GIF

Cześć, moje gołąbeczki! 
Widzę, że nikt na razie nie komentuje... ale rozumiem, dlaczego świeci pustkami. Przecież niedawno założyłam tę szabloniarnię, więc nie wiem, czego oczekuje na wstępie. xD 
Jako że nie potrafiłam się zdecydować, co pierwsze - Fairy Tail, czy Naruto - to macie oba. Mało, bo mało, ale jest.

Wolne szablony


| Erza Scarlet |
Drugi render został za bardzo wtopiony, ale cóż. xD Podobają mi się tutaj kolory - takie ciepłe.


| Juvia Loxar |
"Bliźniaczy" szablon Erzy. Tylko odwrócone są kolumny, no i jak wiadomo - inne kolory odpowiadające nagłówkowi. W tym bardziej podobają mi się rendery użyte, aniżeli u Erzy.


| NaruHina |
Nie przepadam za tą parką, aczkolwiek sam szablon mi się podoba. Jest taki inny w porównaniu do tych, co robiłam.


| SasuNaru |
Gdy tylko zobaczyłam ten render, automatycznie się zakochałam. <3 Najlepszy chyba z całej czwórki. Ma po za tym nieruchome tło, dlatego tak to wygląda na poglądzie.


Zamówienie


Dla mojego kochania. Kocham ten szablon, definitywnie. xD


No dobrze. Nie poszalałam jak w poprzedniej notce, niestety. ;_; 
Ale żeby tak wznowić to szaleństwo, przyjmę jedno poprawnie wypełnione zamówienie. ~ Kto pierwszy, ten lepszy. 
A ja mogę obecnie was pozdrowić i polecić, byście czekali do kolejnego postu. xD 
Mam nadzieję, że ktoś złoży zamówienie. Nie chcę się nudzić... ;_; 

2 komentarze: